SPEYK
Optimaliseert haar proposities.
SenseWise kreeg de opdracht om de focus van SPEYK te richten op de juiste doelgroepen en deze optimaal te laten aansluiten op hun dienstverlening. In een wereld die steeds transparanter wordt, is het essentieel voor SPEYK om zich meer dan ooit te concentreren op de wensen, behoeften en verwachtingen van hun doelgroepen om hun positie in de markt te behouden en te versterken.
Alles draait om inzicht
“Focus op de juiste doelgroepen en deze optimaal laten aansluiten op de dienstverlening van SPEYK” was de eerste opdracht die Almar te Nijenhuis bij SenseWise neerlegde. In een steeds transparanter wordende wereld moet SPEYK zich meer dan ooit concentreren op de wensen, behoeften en verwachtingen van hun doelgroepen om hun positie in de markt te behouden en versterken.
Alleen de juiste data
Met bewezen workshops vanuit het Verander Framework heeft SenseWise gewerkt aan een nieuwe online positionering voor SPEYK. Naast de aangescherpte positionering met passende nieuwe en inspirerende proposities, is er ook gewerkt aan het optimaliseren van de marketingcampagnes en de uitvoering ervan.
Schaalbaar groeien
De introductie van een gevisualiseerde klantreis heeft SPEYK duidelijkheid gegeven over de kansen om de huidige dienstverlening verder aan te scherpen en te verbeteren. Het dient ook als een kompas voor de marketing- en verkoopafdeling, waardoor beide afdelingen de reis van de klant op voorhand kunnen begrijpen. Deze nieuwe inzichten en processen hebben bijgedragen aan de slimme automatisering en professionalisering van de marketing- en salesactiviteiten, waardoor het merk SPEYK klaar is voor verdere groei.