RadarVertige
Verlegt haar marketing grenzen.
Bart Verhagen van RadarVertige daagde SenseWise uit om kritisch te kijken naar hun marketing- en verkoopprocessen en algemene positionering, omdat ze als organisatie niet willen vasthouden aan de dagelijkse routine en streven naar innovatie. RadarVertige zocht naar manieren om de verkoopcyclus te verkorten en meer leads te genereren.
Alexander wordt binnen ons bedrijf de MARKETINGGOEROE genoemd. Want dat is hij. Hij werkte onze brandstrategy en marketing strategie uit, zorgde ervoor dat we buyer persona’s ontwikkelden, beheert de marketing kalender, creëert content, update onze website, optimaliseert SEO, update het CRM systeem, maakt campagnes en schakelt met sales. Maar bovenal heeft hij ons geïnspireerd en opgeleid in hoe de wereld van (online) marketing werkt. Al onze accountmanagers en adviseurs hebben een stukje van dit DNA overgenomen. Met resultaat. Chapeau. Een echte goeroe.
Alles draait om inzicht
Allereerst is er een brandstrategy en marketingstrategie uitgewerkt. Hierbij hebben we niet alleen de richting uitgestippeld, maar ook de hele organisatie meegenomen in het proces. Dit bracht RadarVertige tot het ontwikkelen van buyer persona’s, die als leidraad dienen voor alle marketinginspanningen. Bart Verhagen daagde SenseWise uit om kritisch te kijken naar de marketing- en verkoopprocessen en de algemene positionering van RadarVertige.
Alleen de juiste data
Deze uitdaging resulteerde niet alleen in een inspirerend “waarom” voor RadarVertige, maar legde ook het fundament voor een duidelijke visie met diverse inspirerende proposities. Deze inzichten werden vertaald naar een nieuwe website, gericht op conversie, en voorzien van slimme lead-generatietools gekoppeld aan de HubSpot-omgeving van RadarVertige.
Daarnaast zorgen we ervoor dat de campagnes en activiteiten naadloos op elkaar aansluiten en optimaal zijn afgestemd op de behoeften van de doelgroep. Door content te creëren en de website up-to-date te houden, is de online aanwezigheid van RadarVertige aanzienlijk versterkt.
Schaalbaar groeien
Door slimme en geautomatiseerde processen in te zetten, kan RadarVertige nu op het juiste moment de juiste boodschap aan de juiste persoon overbrengen, waardoor de communicatie persoonlijker en relevanter wordt. Dankzij tools zoals Leadinfo en HubSpot worden meer leads herkend en is de conversie naar verkoopkansen aanzienlijk verhoogd. Met een marketing- en verkoopdashboard kunnen de inspanningen gemeten, gemonitord en voortdurend verbeterd worden, terwijl de nieuwe positionering RadarVertige in staat stelt om websitebezoekers om te zetten in waardevolle leads en nieuwe klanten aan te trekken.