EKCO
Zet maximaal in op meer online leads.
Alles draait om inzicht
Als organisatie is het gemakkelijk om vast te houden aan je dagelijkse routine. Echter, voor EKCO geldt dit absoluut niet. Ben Meints daagde SenseWise uit om kritisch te kijken naar de marketing- en verkoopprocessen, evenals de algemene positionering van EKCO, omdat ze gedreven zijn door een constante drang naar innovatie.
Alleen de juiste data
Deze uitdaging heeft niet alleen geleid tot een inspirerend “waarom” voor EKCO, maar heeft ook het fundament gelegd voor een duidelijke visie met verschillende inspirerende proposities. De nieuwe inzichten zijn uiteindelijk vertaald naar een conversiegerichte website met slimme lead-generatietools en geïntegreerde processen in het CRM-systeem van EKCO.
Schaalbaar groeien
Met de introductie van een marketing- en verkoopdashboard, inclusief duidelijke KPI’s, heeft EKCO nu de mogelijkheid om in realtime de inspanningen van marketing en verkoop te meten, te monitoren en voortdurend te verbeteren. Deze nieuwe positionering stelt EKCO in staat om onbekende websitebezoekers proactief via marketing om te zetten in waardevolle leads, die vervolgens efficiënt kunnen worden omgezet in nieuwe klanten door het verkoopsteam.